Gospelnight(Gospelgudstjeneste) i Johanneskirken 17. mai kl 20.00

KFUK-KFUM Bjørgvin inviterer til Gospelnight med
St.JaKor og Redeemed i Johanneskirken kl 20:00 på 17.mai. Det er gratis
inngang. Arrangementet er eit samarbeid mellom KFUK-KFUM, St.JaKor og
Bergen Domkirke menighet.

Dette er ein over 30 år lang tradisjon og mange finn vegen til
Johanneskirken denne kvelden. Vi ønskjer at så mange som mogeleg skal
få vite om arrangementet, og vi håper at det i år også kan kome
informasjon om Gospelnighten i det offisielle programmet for 17.mai i
Bergen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

keyboard_arrow_up
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this