KFUK-KFUM Bjørgvin inviterer til Gospelnight med
St.JaKor og Redeemed i Johanneskirken kl 20:00 på 17.mai. Det er gratis
inngang. Arrangementet er eit samarbeid mellom KFUK-KFUM, St.JaKor og
Bergen Domkirke menighet.
Dette er ein over 30 år lang tradisjon og mange finn vegen til
Johanneskirken denne kvelden. Vi ønskjer at så mange som mogeleg skal
få vite om arrangementet, og vi håper at det i år også kan kome
informasjon om Gospelnighten i det offisielle programmet for 17.mai i
Bergen.

